Sitter på tåget hem från att ha varit med Gustav, trist att det som skulle vara två 1/2 dag känns som några timmar för svorschh sa det och nu är jag redan på väg hem igen. Vi satt en stund innan vi åkte mot stationen att helgen späckats med saker som vi ville göra, vi var på Supper och åt gott, gick på musikal och såg Ola Salo, gick flera timmar på IKEA, satte upp hyllor och snyggade till lägenheten och så såg vi på film. Söndagen kanske inte innehöll lika mycket men det var ganska skönt att glida omkring i pyjamas och bara umgås lite. 
 
Jag är inte jätte pepp, I'm a bit blue today. Sitta på ett tåg i tre timmar för att sen sätta mig i min kalla bil och därefter köra hem till familjen. Just nu önskar jag att jag redan var där.
 
 
Bläää jag känner mig skiit opepp, 
 
- Over and out -

Kommentera

Publiceras ej