Det har hänt mycket och det har hänt lite, inget har varit som det ska. Jag har fått uppleva hur min stressnivå sjunkit och stress som jag för kanske ett år sedan klarade utan att ens fundera över den men nu får jag ont i magen eller ja inte ont men helt kall och tom. Vilket är ganska främmande då jag ofta sett mig som en stresstålig männsika men många bollar i luften det är lite så jag rullar. Nej inte riktigt längre, tappar min fokus och känner mig rörig, blir inte klar med mina uppgifter på ett sätt som jag anser tillfredställande. 
 
Det är fel att klaga för långt där inne har glöden tänts, den där kämpar andan som bara vill explodera och krossa det som är i vägen. Skillnaden kanske är att jag måste bli smartare med hur jag tömmer mina energidepåer och inse att vissa saker ska jag bara gå runt istället för att mosa mig rakt igenom.
 
Jag har väl rest mig upp igen efter ha legat och andats damm för länge helt enkelt sen så har en del av mig har en saknad över att jag inte kan gå i klänning så som jag vill, jag inbillar mig att jag inte har några skor att ha till eller att klänningarna jag har inte duger. Så min plan är att ta ett kort av varje, på mig och sen välja bort för att sedan få in nytt. Gärna via secondhand för att hitta en roligare stil. 
Sen kommer bilderna läggas upp här OCH för er få följare så är det någon av klänningarna ni vill ha säg till då diskuterar vi saken, ni får klänningen gratis men frakten bjussas av er :) fint va?!?
 
 
Börjar med den här redan nu då mina bröst är lite lite för stora och den passade inte allt, är nog en strl 38.
Vill du ha? du får den :) bara 36 kr i frakt :)
 
Over and out

Kommentera

Publiceras ej