Alltså idag är jag sjukt pepp, pepp på livet. Hurra vad allt är bra, musik dunkandes genom skallen, hör inte ett ljud bara min, min musik som får hela kroppen att sjuda och lycka spridas som eld genom själen. Mitt liv är verkligen upp och ner precis som mitt humör och känslor. Det styr mig genom vardagen vilken emellanåt är himla krävande. Rent energimässigt MEN det är ju så jag är, upp i taket och ner under golvet, när jag är glad då är jag SÅÅÅ HÄÄR HIMLA GLAD ATT DU INTE KAN MISSA DET! dock när mörka moln hopas sig runt mig och åskan går då ger ett litet råd, fråga inte för jag mår PRECIS så som det ser ut oavsett om det som fått mig på så dåligt humör är egentligen inget att bry sig men för mig blev det visst så stort. 
 
Idag känner jag mig energiskt och kreativ och jag saknar den känslan, vill gärna skapa med mina händer, sy, bygga, måla, sätta frö ja vad som helst bara jag får jobba med kroppen och själen. Tillsammans är det den bästa kombon. Det är så jag är i mitt esse det är där jag ska vara.
En dag är jag där, en dag sitter jag på en plats där min fantasi får flöda, där jag inte möter på patrul utan får heja rop och busvislingar för det jag vill ge. Det är min dröm, en dröm jag ska förverkliga, oavsett hur stora berg jag måste flytta på.
 
Over and out Babes!
 

Kommentera

Publiceras ej